prospanek 2

bannery-vanoce-1_728x90

Okleštěk už definitivně ztratil soudnost. Žoviální strejda jako hateman...

Zažili jsme už na Olomoucku leccos. Tesaříka, který se v kroji objímal s babičkami z domova důchodců. Novotného, který jeden čas zahltil facebook politicko-filosofickými statusy a vypadal tak múdry. Nakonec i toho Kosatíka, kterého už díky bohu vzal ďas (anebo vodovody a kanalizace). Co ale vymyslelo marketingové oddělení ANO novému takyhejtmanovi Oklešťkovi, to už je příliš.

Kampaň "hejtuj hejtmana" není podle tiskové zprávy placena z rozpočtu kraje, platí si jí údajně takyhejtman sám, což ale nebrání Olomouckému kraji jí dělat promo prostřednictvím tiskových zpráv, aby soukromá iniciativa pana O. prošla oficiální cestou. Je obrovská otázka, jestli je jeho osobní PR až tak oficiální věcí celého hejtmanství; já tedy být tiskovým mluvčím kraje, tak s tím Oklešťka vyhodím ze dveří, a vzápětí si zavolám na kobereček i tamtoho Faltýnka, ale o tom jindy.

Žoviální strejda z Výšovic možná vymyslel, ale spíše mu byla vymyšlena "kampaň", která má asi nějak působit, zřejmě jako snaha o fér komunikaci, bohužel ale působí přesně opačně. Ten malý jemnocit na odhadnutí toho, co se hodí a co ne, takyhejtmanovi zkrátka chybí, a bylo to patrné už ve chvíli, kdy likvidoval Koštu. Na člověka to působí přibližně tak, že si při otevření této stránky raději nejprve schová obličej do dlaní, pak v tichosti napočítá se desíti, aby se neunáhlil, a u toho se ptá nebes, Proč. Proč má někdo tak intenzivní nutkání se ještě více shazovat.

"Zapojit se může kdokoliv – obyvatelé všech měst a obcí Olomouckého kraje, turisté, kteří do našeho regionu zavítali nebo studenti například Univerzity Palackého, ať už bydlí kdekoliv. Prostě každý, komu osud našeho kraje leží na srdci," píše se v tiskové zprávě rozeslané krajskou mluvčí. Zní to tak nějak skvěle až do okamžiku, kdy si uvědomíme pravou podstatu: totiž fakt, že s Oklešťkem, co se stal hejtmanem, tak nějak nikdo nemluví. Skoro jako by na sebe tímhle webem zkoušel jakkoli upozornit, aby ta ignorace už konečně skončila.

V další části tiskovky se "hateman" odvolává na nádhery našeho kraje a taky na nízkou nezaměstnanost, což kór v porovnání s jinými regiony České republiky ani nemá cenu komentovat. To nejlepší nakonec - nejzajímavější hejty chce Okleštěk okomentovat a odměnit malým dárkem. Proboha ne.

Vlastimil Blaťák

Pro komerční prezentaci Vaší společnosti jsme připravili rychlý a jednoduchý postup pro tištěnou i online verzi Večerníku.

komercni_zona

    • kameloti inz

       

    •  

 

dot

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. RozumímVíce