Zde může být vaše reklama.

Chceme se soustředit na malé a střední firmy, říká Radek Kubíček

Chceme se soustředit na malé a střední firmy, říká Radek Kubíček

05. 10. 2016 - 00:00

Pozor, jedná se o článek staršího data a pod předchozím vydavatelem novin. Uvedené informace již nemusí být aktuální.

Za zajímavým podnikatelským nápadem byly zahraniční obchodní kontakty a zjištění, že u nás vlastně neexistuje agentura, která by ve světě propagovala zájmy českých podnikatelů. Radek Kubíček z Olomouce proto na nic nečekal a založil si ji sám.

Proč vlastně jste Czech Republic Product založil?
Zkušenosti ze zahraničního obchodu říkají, že prostor na trhu tady pořád je. Pořád si myslím, že české firmy nejsou vidět v dostatečné kvantitě, ačkoliv kvalitu mají. Samozřejmě je v tom i kus vlastenectví. Přece jen jsme součástí Evropské Unie a umíme vyrábět stejně kvalitní výrobky, jako Německo nebo Francie. Ta nálepka, že jsme na stejné úrovni jako Polsko, co se týče kvality některých výrobků, mi vadí. Účel to má jasný, vytvořit kvalitní katalog českých firem v několika jazykových mutacích.

Vždycky jsem měl zato, že tuto roli plní Czech Trade.
Role Czech Tradu je zajišťovat firmám kontakty v některých destinacích a dělat pro ně obchod. Ale všechno zaříná u marketingu. Nechci domlouvat státní zakázky. Naopak se chci soustředit na malé a střední podnikatele. To je přesně ten prostor, který chceme vyplnit. Jestliže je malý střední podnikatel ve fázi rozjezdu a potřebuje pomoct s propagací. Navíc Czech Trade nejde do některých destinací, kde si myslí, že by se nevrátily náklady na otevření pobočky. Tam chci vykrýt díru na trhu díky těm zahraničním partnerům, které mám...

Pokračování v tištěném Hanáckém Večerníku 6.10.2016

Další články