prospanek 2

bannery-vanoce-1_728x90

OHSL začíná lákat diváky. Na funící čtyřicátníky se chodí dívat a fandit už nejenom jejich nejbližší

Na amatérskou olomouckou hokejovou ligu OHSL začali chodit diváci. Pro organizátory soutěže je překvapením, že to nejsou už jen rodinní příslušníci hráčů, ale i úplně cizí lidé. Dokáže je nadchnout zápolení čtyřicátníků, kteří do toho dávají doslova duši.

reklama poutak

OHSL právě hraje svou druhou sezónu, rozšířená o dva týmy - Šedivce a Mighty Ducks. Přestože se (nejen) na Olomoucku hraje hned několik amatérských soutěží, z OHSL se stal svého druhu fenomén. I hráči Okresní ligy, což je proti OHSL malá NHL, uznávají, že liga je velmi sympatická.
Ve druhém roce existence soutěže došlo k něčemu, s čím málokdo počítal: na ligu začali chodit diváci. Jestliže ještě loni, během úvodního ročníku nové soutěže, neseděl na tribunách buď vůbec nikdo, anebo jen rodinní příslušníci hráčů, ve druhé sezóně se tribuny noční Plecharény začínají symaticky „zaplňovat” - na utkání v deset nebo jedenáct hodin večer hodí i okolo dvacítky příznivců, kteří tu a tam i začínají vytvářet hokejovou atmosféru.
Ke cti zakladatele a šéfa OHSL Vladislava Roje patří skutečnost, že při své dobrovolnické práci pro hokej nezapomíná na marketing. „Myslím tím skutečný marketing, ne to, co se v mnoha sportovních oddílech za marketing považuje,” říká. Výsledek jeho práce? Lidé v Olomouci o lize vědí, a kdyby bylo k dispozici více ledové plochy, mohla by už ve druhé sezóně celá soutěž čítat možná i pře deset týmů. Ty se totiž v létě hlásily i z Prostějovska a z Přerovska. Kvůli prozatímní neexistenci druhé ledové plochy v Olomouci a vytíženosti té jediné, která je v provozu, zatím k razantnějšímu rozšíření soutěže nedošlo a liga se tak přes letní přestávku nafoukla jen o dva nové týmy. Co ale není letos, bude příští rok.
Celá soutěž má ještě jeden pozitivní efekt pro hokej jako takový - z velké části ji hrají otcové dětí, kteří chodí do olomoucké přípravky nebo mladšího žactva. Lepší příklad svým ratolestem už zřejmě dát nemohou.
-vb-

Pro komerční prezentaci Vaší společnosti jsme připravili rychlý a jednoduchý postup pro tištěnou i online verzi Večerníku.

komercni_zona

    • kameloti inz

       

    •  

 

dot

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. RozumímVíce