prospanek 2

bannery-vanoce-1_728x90

Výstupy z práce Oklešťkova marketéra Olomoucký kraj tají

Tvůrce kampaně Hejtuj hejtmana, kterou zahájil letos na jaře nový hejtman Olomouckého kraje Ladislav Okleštěk, je placen z krajských peněz. Podnikatel Ondřej Polák má s krajem smlouvu o poskytnutí poradenství v oblasti marketingu. Krajský úřad však tají výstupy z jeho práce, místo toho na dotaz zaslal jen seznam údajných činností.

Zjištění, že autor kampaně Hejtuj hejtmana, která vyzývá k zasílání dotazů olomouckému hejtmanovi Ladislavu Oklešťkovi (ANO), je placen i z veřejných peněz publikoval minulý týden HlídacíPes.org a server Tiscali.cz. Kampaň hejtmana Oklešťka čelila kritice už dříve, především proto, že hejtman si selektivně vybírá dotazy, na které reaguje (psali jsme ZDE.) Neodpovídal ani na několik dotazů redakce Hanáckého Večerníku, například těch, které se týkaly výběru kontroverzního ředitele Krajského úřadu Lubomíra Baláše, který před jmenováním do funkce působil jako tajemník prostějovského magistrátu.

Předmětem smlouvy mezi Olomouckým krajem a podnikatelem Ondřejem Polákem, který je i vlastníkem domény Hejtujhejtmana.cz, je „poradenská činnost v oblasti vnějších vztahů, public image, PR a copywritingu". Cílem má být mimo jiné "rozvoj dobrého jména Olomouckého kraje, komunikace s veřejností, prezentace činnost Olomouckého kraje a hejtmana v médiích". Za tyto činnosti dostává Polák od kraje měsíčně 25 tisíc korun včetně DPH.

reklama poutak

Polák popírá, že by za peníze od kraje zpracovával osobní kampaň hejtmana, aktuálně též lídra kandidátky hnutí ANO 2011 ve volbách do Poslanecké sněmovny v Olomouckém kraji. Polák tvrzení o financování kampaně z krajských peněz popřel. "Pan hejtman toto od začátku rozděluje a hlídá si, aby služby, které nejsou pro kraj, ale pro něho osobně, byly fakturovány přímo na něho," citoval ho HlídacíPes.org.

Pokračování článku najdete v tištěném vydání, které je v prodeji na stáncích od 27. července 2017.

 

Jakub Čech

Pro komerční prezentaci Vaší společnosti jsme připravili rychlý a jednoduchý postup pro tištěnou i online verzi Večerníku.

komercni_zona

    • kameloti inz

       

    •  

 

dot

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. RozumímVíce