
Den Země spojili kanoisté s úklidem i propagací unikátní vodácké dráhy
Den Země letos dostal v Olomouci nový rozměr. Členové oddílu kanoistiky SK UP Olomouc se rozhodli…
foto: Archiv HV
16. 04. 2021 - 10:35
Olomoucká kampaň z loňského roku, cílící na turisty a sloganem "... to musíte" uspěla i v celorepublikové konkurenci. Podle odborné poroty Velké ceny cestovního ruchu je třetí nejlepší a získala tak bronz.
Vyhlášení výsledků proběhlo v rámci odborné celostátní konference o cestovním ruchu.
„Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc. K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ uvedla v tiskové zprávě náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.
Olomouc v kampani vsadila na jednoduchý slogan "... to musíte" a následně jednoduchý vizuál s doplňujícími slovy jako vidět, zažít, ochutnat.
Podle Zaleské se už město připravuje na letošní kampaň. „Samozřejmě se zase budeme snažit zaujmout,“ zdůraznila.
Na olomouckých vypadovkách se tak brzy objeví nové vítací tabule a spustí se i nový turistický web.
Zdroj: Olomouc.eu
Den Země letos dostal v Olomouci nový rozměr. Členové oddílu kanoistiky SK UP Olomouc se rozhodli…
Olomouc – Po měsících nejistoty a zákulisního vyjednávání nakonec zůstanou v Olomouci sdílená…
Oslavu Dne Země pojal velkoryse Kanoistický oddíl SK UP Olomouc. Pořádá totiž ekologickou akci…
Olomouc - Od úterka se nádvoří olomoucké radnice proměnilo v zázemí pro rozsáhlou rekonstrukci. Na…
Olomouc - Tento týden začala v Olomouci rozsáhlá oprava mostu na silnici I/55, který překonává…
Tramvaje na Nové Sady po osmidenní výluce opět jezdí. Výluku zavinila nehoda vlaku, který vykolejil…